Lilypie Pregnancy tickers
Daisypath Anniversary tickers

my dream veil contest by Non-Cinderella Story

thanks to cik dira @ http://dhieranottie.blogspot.com/ yang tag saya dalam veil contest nih!

hehe..actually saya masihla sangat2 baru dalam penulisan blog ni.saya start tulis blog dari 2009..em..lama jugak kan? tapi saya tak update selalu, bcoz saya anggap ia sebagai diari kehidupan saya jek..tak de la best sangat2.hehe..actually saya ni tgh plan and working hard for my wedding day..tarikh? taktahu.hahaha.tapi yang pasti tahun hadapan, pertengahan tahun InsyaAllah.kalau tidak lepas raya. jadi masih ada banyak masa utk prepare semua kan?

mengenai veil ni, actually saya memang ingat nak tempah..pernah tgk koleksi Vispera tak?i adore her design for veil & tudung.complete..kan2?setuju je la dengan saya*please2*
saya impikan baju nikah yg simple yet cantek dan padan dengan saya yg comel2..chubby sikit dari hari ke hari..n warna pun hitam2 manis..sweet sangat.ahaks!so now saya terangkanla ape ciri2 veil idaman saya ni..(^_*)

cantek kan...

panjang veil??
okla..saya ni tinggi jugakla..sederhana..161cm..dalam 5 kaki 4 inci le rase2. badan sedang2 tapi makin chubby.huhu..so veil tu nant kalo boleh biar paras melepasi bahu je..sebab? saya xmo nant saya terduduk veil tu.aiyakkk.& ianya cute!xpayah nak serabut2..oh ya!sebenarnya veil tu untuk majlis nikah saya!hehe

saiz & bentuk??

saya nak oval shaped la..pastu biar melepasi bahu mcm saya kata tadi..dan ada bunga2 3D yang kecik2 n kiut2 kat ujung2 veil tu.comelnya!!!hehe..

warna pulak ye semua...
disebabkan baju nikah saya nanti colour off white & full beaded color purple, saya nakkan veil yg same warna..owh2..bestnye veil tu if dapat color off white jugak.hehe.saya prefer chiffon dari net sebab baju saya dah chiffon..apa kaitan? ini utk keselesaan.saya ni ganas orangnya kang tertarik sana sini.pening nak adjust.kan? ha..plus dengan manik-manik purple pink and bunga 3d purple..dapat bayangkan x..dapat x.dapat x?:D


 sumber: cik gugel yekk

ni bayangan theme majlis nikah.hehe
ni pon curik dari cik gugel

last2..

sebenarnya saya tak dela kisah sangat dengan veil saya tu..cuma if saya nak DIY sendiri, tangan mak kaku nyah! so saya akan pakai apa-apa veil xkisahla sewa ke beli asalkan padan dengan warna baju nikah saya. sebab yang penting sebenarnya akad nikah itu sendiri. cuma biasala..semua orang ada impian masing-masing dan mereka akan usaha utk capai impian mereka..walau susah macam mana pun.kan?

veil ni kalau saya menang bolehla saya gunakan masa hari pernikahan saya nanti..ntah2 masa majlis kenduri pun saya pakai veil yg sama.ahahaha..sebab simple is nice..

thanks to blog cik lijah yang organize this contest.ini pertama kali saya nak join mana2 contest.gara cik dira la ni.adehhh..

eh..eh..eh... 
saya lupe nak tag kwan2..alamak.macam mana ye nak tag kawan2?tag cik lijah balik boleh tak?hehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ok, i decide to tag dis people...
.
.
.
.
.
.
cik ni@ @in


 cik
 
dan
cik
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 orang doakan kesejahteraan aja..:

dhiera zainudin said...

ala, aja nak join~ tapi malu meow2 plak kn? grrr

nia ain said...

gud luck dear(^^)

::Aja:: said...

ni@ @in: tengs...(^_^)

dira: eippp.mestila malu2 meowww..org tu nak sponsor veil kowt.ihik3