Lilypie Pregnancy tickers
Daisypath Anniversary tickers

membuang keje???

heh..lama ak xupdate anything in this blog..i wish to write all d things here..buttt, i'm too lazy.haha..every day i update my facebook..but to update my blog every day..huh, malas gile!

So, lately I jadi sgt pemalas...sgt cool..sgt xde keje up until now..dunno y my bos xmau bagi keje kat I..sampai Mr Mahen (senior exec yg cool sgt!) nakkan I pegi MSAM (mINGGU Amanah Saham Malaysia) kat Ipoh ujung bulan ni, I xdibenarkan pegi..sadis2..so keje I hari2 on lappy..then check email n terus on facebook.hahaha..then search for jobs thru jobstreet..sumtimes mygov..hehe..

Last month je I attend 2 intervw..satu tu R&D..n macam xdapat je..dah lebih seminggu ni.xpanggil pon.hehe n then yg laen tu more to qc n qa..but salary plak problem..I xmintak byk..tp if bagi rm1.6k only..baek xpayah.huhu..

So, last week I got another intervw @Damansara Utama..so result: I got it!!!haha..ok la salary die bagi tp I xconfemkan lagi.yet, im still waiting for tomorrow..I ade satu lg interview as FDA Executive @ Ajinomoto.hehe..wish me luck!

Susahkan nak mencari keje sekarang? Even now I keje dgn company besar, SD..i macam dah dapat bayangan i xdapat diserap as permanent..so, time kenyataan n find another job!skills only can be develop by experience..it such a long journey to becme sumOne that I can proud of..to be an expertise in my fields, I can't  be afraid to face challenges.

SmiLe!!!!!!('',)~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 orang doakan kesejahteraan aja..:

dhiera said...

good luck laling...i dah malas nak cari kerja..tunggu kahwin, lepas tu bole goyang kaki..laki bagi income tap2 bulan!hu

Che Cha said...

uix semangat! betul la. panjang lagi journey if nk jadi sorang expertise. now kutipla ilmu2 yg basic2 tapi penting sebenarnya! =D hehe. especially kalo da paham bab management, leh apply masok operation. no problem.

tu ah ko! byk siot interview. patot ko blogg pasal setiap interview. sharing soalan2 semasa hehe

::Aja:: said...

@dira...ak kene gak carik..sime darby plantation xmau absorb kitorang..so malas nak fight..ak kuar je la..hehe

@auz..alllaaa..u dgr je la i membebel2 hr ni..pent nak tulis semua.ahahaha..i byk dpt intrvw..tp xdpt pon.kekeke.kali ni br kene.