Salam Ramadhan

Salam semua! 


wahhhh..dah hari ke-3 berpuasa..sedar xsedar kan? macam mana korang? OK X? B2B cam DHIERA sah2 tgah marathon and mood bertukar jadi bridzella kan? hehe..1 month to go honey..:D

Aja nak ucapkan selamat berpuasa, selamat menunaikan ibadah..g teraweh yekk..banyak fadhilat berteraweh tau..baca Quran.azam aja dan MA nak habeskan 30juzuk dlm masa sebulan ni..doakan berjaya ye..sekarang dah masuk juzuk 3



jgan membazir dan ikutkan sangat nafsu membeli walaupun aja salah seorang pengunjung tegar bazar..tapi beli yg perlu je okay?heheh..


3 days fasting with husben, memang best..baru 3 hari dah kecoh sebab aja jenis xsuka bgun sahur..MA lak wajib makan nasi tyme sahur..mana x nye..petang2 die sibuk bertukang..xabes2 laki ku bertukang tau..kelentang kelentung kat dapur baru 2 x..lain2 makan ngan fam.opsss.xmasak le.haha


ni nak share picca aja & MA yang sebulan lepas..alaaa.masa wedding aja tu..perghhh..sebulan lebih baru dapat tgk picture..sampai hati OP..ai jeles tau tgk semua pengantin2 baru review gmbr tapi aja gmbr pon xde.hahah..insyaAllah OP kata before Raya dapatla album gambar tu..lain2 cuci sendiri kot sebab memang amik pakej basic..kalo x mana dapat 700++ kan?kekeke...


OK..sila bertabah dan bersabar ye aja..:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang doakan kesejahteraan aja..: