Lilypie Pregnancy tickers
Daisypath Anniversary tickers

sakit..uhuk3

isnin memang sentiasa monday blues...saya sakit hari ni..sakit tubuh badan dari weekend..sakit hati.eeee.macam-macam la..ni la jadinya bila keje dengan orang yang xpaham bahasa dan xtahu hormat orang!iskhhhhh..

saya datang opis sekejap je ya sebab minggu ni saya pergi ke farmasi up till friday.so, saya singgah untuk ambil peralatan dan material2 marketing..sekali saya dapat tau mesin yang kami gunakan still tak ada..saya search dari jumaat petang, xjumpa2.n bila jumpe manager tua yang handle about this, dia maki-maki saya depan orang ramai.ya Tuhan!memang bad mood dibuatnya. Dia yang buat promo last minute, dia yang xprepare barang, dia yang xrequest material awal.saya sebagai nutritionist, saya yang kene marah????melampau betul nenek tua tu..saya bersabar je dengan sikap dia tapi dia memang melampau!

sebagai ketua..ehhhh.dia BUKAN KETUA saya! dia orang yang memerlukan kerjasama dari deparment saya..so, just try respect others kalau nak keje tu berjalan dengan jayanya.bukan marah2 macam kita je yang salah.. at d first place, awak tu yang salah wahai nenek tua!!!!

p/s: ini sesi luahan perasaan.terima kasih

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 orang doakan kesejahteraan aja..:

dhiera zainudin said...

pergh...marah sungguh ni~ sabar ye sayang!

::Aja:: said...

dira....!grrr.marah sgt..terus demam xkebah2 lagi.plus dengan batuk2 kering.adehhh.melayang duetku beli ubat.hahaha