My first ever ever ever BE!!!!!!

Salam semua...selamat hari Jumaat!!!!

OMG!!!!Tak tahu nak cakap ape..baby2...baby tau tak mummy rasa macam nak menari2 je ni tau..hahaha..bataknya mummy ni..

yerla...since aja start blogging on 2011...aja baru dapat BE untuk julung2 kalinya...so sangat2 over excited hokeyyyy...so korang jangan marah tau?:D

Thanks to Nuffnang..sebab melayan kerenah saya ini..saya akan cuba melayan Nuffnang dengan lebih baik lain kali.hik3...

Alkisahnya aja buka Nuffnang akaun..saja2 jek sebab tak de keje..weekkkk..banyak la tak de keje..mengelat jekk...so tetiba ada satu BE sedang menari2 di blog ku..eh? bila ni? huhu..baru perasan...sedangkan dah mula dari 24/4 hari tu..aiseyyyy..tapi ciput je aja dapat skang ni...

So, kalau korang nampak tolong la aja jentik2 kat Nuffnang tu yekk..ihik~




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 orang doakan kesejahteraan aja..:

azizah :) said...

tahniah aja! rezeki.. up entry banyak2 yer baru earning banyak sikit naik..

::Aja:: said...

hehehe..mcm xbergerak je duetnye..tp xpela..kene cube jugak kan? act aja antar ticket to nuffnang last week..so ni la kot bg sagu hati.hii

Azhafizah Md Nor said...

Tahniah sayang..moga dapat earns banyak :)