Doorgift

Salam Semua

ha...tengah pening nak cari bekas door gift..help..help..

Aja actually bagi benda yang biasa je..
bagi telur, dan ada doorgift yang asas (air kotak/botol, gula2, jeli / kerepek) hehe..untuk telur dh fikir cari kotak telur tu je..senang dan ringkas..tapi my sis kata bagi la bekas yg cantek sikit..so..kene la searching for dat box..

Adakah begini?


Atau ini?

Atau kotak biasa je mcm ni?

Atau ni?

Haaa..nanti akanku manfaatkan cuti seminggu lebih sementara menanti masuk kerja baru dengan mensurvey segala2 yang xsettle lagi.hik3

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 orang doakan kesejahteraan aja..:

airuni said...

yg bawah skali xpayah. mahal.tu dah dikira kraf tangan tahu x

afwaazalan said...

alahalah.. comelnye kn yg 1st tuh.. siap de daun pandan lagik.. suke!! ;)

::Aja:: said...

@airuni: ahahaha.oke.mahal.noted..:D

@AFWA: kan..comel kan?lepas tu tambah kan TQ tag kat ats tu..tapi jenuh gakla nak letak daun pandai bagai kalo ade 1000 pcs.kuang2

Jasmeen Home Delight said...

Aja..
b.berry cheesetart with casing - rm1.20 each..

dhiera said...

saya suka kotak hijau!!! hahaha

iyfahjo said...

hi..b2b disini..jom xchange link
follow u!

http://blogcikiyfahjo.blogspot.com/

Mr & Mrs Sallehudin said...

Aja.. yg telur dlm uncang organza tu cute.. mesti wangi letak daun pandan sekali.. tp kerja kuat skit laa nak potong daun pandan halus2... hikhik...

::Aja:: said...

@Jasmeen: Kak mar..yeke.ok2.hehe.thanx for info..:)

@dhiera: ko ijau je la..theme pink la.hahaha

@iyfahjo: hye..will follow u back.hik3

@mr & mrs sallehudin: yeppp..haha..bertegang urat nak ptg daun pndan tu kang..:)