Bila hati nak luah perasaan...

Assalamualaikumm....

rasa nak mencoret sesuatu di sini tapi takut disalah erti...takut nanti tak boleh nak tarik balik dah apa yng kita luahkan di sini..mungkin terlalu personal sampai aja pon rasa berattttt je...

almost 1 year berkahwin, ye....apa yg aja plan kami akan buat pada tarikh anniversary tu?hehee

morning go for check up at Hospital UMRA...lepas tu balik..kemas rumah dan tido..boleh tak macam tu je? husben nak makan? carikla kat rumah mak dia..banyak makanan...saya ni pembantu rumah, pengemas rumah, tukang masak, tukang cuci baju, tukang gosok baju, tukang basuh pinggan, peneman tido.dats all...

So, xpayah nak berangan nak ke tempat2 yg best ye aja...berpijak pada bumi yang nyata...key.byeeee

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang doakan kesejahteraan aja..: