Kalaulah Hudud Dilaksanakan sekarang....

baca paper hari ni tak? pasal pembunuhan dan kes rogol budak umur 11 tahun kat Klang semalam...huhuhu..Al-Fatihah untuk arwah...:(

KLANG – Seorang kanak-kanak menjadi mangsa pembunuhan kejam apabila mayatnya bukan sahaja dibuang di kawasan tempat letak kereta, malah mangsa disyaki dirogol oleh penjenayah tidak berhati perut dalam kejadian di Lorong Batu Nilam 1E, Bukit Tinggi di sini kelmarin.
Mayat Nur Amyliana Shuhada Mohd. Noor, 11, yang cuba ditanam pembunuhnya ditemui terbaring oleh seorang gadis di kawasan lapang di situ pada pukul 10.30 malam sebelum dia menghubungi polis.
Difahamkan, sebelum kejadian, mangsa dikatakan keluar bermain pada pukul 12 tengah hari dan tidak pulang sehingga malam.
Jarak antara rumah keluarga mangsa dengan tempat kejadian kira-kira 200 meter.
kasihan budak tu tak berdosa!apa salah dia pergi main kat playground..suspek tu umur 19 & 24 tahun...mat pit ke ape? apa yg bestnya ko rogol budak kecik macam tu..nak sangat p la cari pelacur kat Bandar Klang tu melambak...*emo*

Bila membebel2 xpuas hati tu husben lak boleh cakap " kena tengok jugak..ntah2 budak pompuan tu yg gatal ikut laki tu...budak pompuan sekarang umor 11 tahun pon dah pandai main"..jadi? bertambah tak puas hati la aja..leh x aja gaduh malam td pasal ni jek.hoho..tu la lelaki..kalau pon arwah tu bersalah sbb ikut lelaki yg xdikenali..ni kalau ye..siapa mereka nak bunuh budak tu? siapa mereka nak rogol budak tu?

setuju betul dgn statement mak arwah..saya nak kes ni diselesaikan cepat..saya nak mereka yg bersalah dihukum mati macam mana die buat anak saya mati..rasa macam kejam statement mak dia kan...? tapi tula hakikatnya...mmg patut pon..

Kalaulah hukum hudud dah boleh dijalankan di Malaysia sekarang...xkan ada siapa pon berani nak wat macam ni..sbb dalam hudud, mati dibalas mati..tp efeknya..bila semua org melihat dan mendengar, mereka xkan berani lg nak cuba2 wat jahat sampai membunuh. Result? kes2 jenayah berkurangan serta merta..xke bagus? tp "mereka" itu x berani,.hehehehe
 
Begitu indahnya Islam sebenarnya..:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 orang doakan kesejahteraan aja..:

Anonymous said...

Need A Sales Boost ?? Try These!

[url=http://mandyzhou9074.008.burogu.jp/]ミュウミュウ バッグ[/url]
[url=http://www.qiggo.com/blogs/post/1381]トリーバーチ 靴[/url]
[url=http://cinecloudfilms.com/index.php?do=/blog/252373/toryburch-robison-zip-continental-wallet/]トリーバーチ 財布[/url]
[url=http://magenbecerril.008.burogu.jp/000202340.html]クロムハーツ ブレスレット[/url]
[url=http://yaplog.jp/sylviemarold/archive/11]オークリーサングラス[/url]
[url=http://kurd-book.com/index.php?do=/blog/284387/2013%E5%B9%B4%E6%96%B0%E4%BD%9C-%E3%83%88%E3%83%AA%E3%83%BC%E3%83%90%E3%83%BC%E3%83%81ella-canvas-tote-%E3%82%AD%E3%83%A3%E3%83%B3%E3%83%90%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%88-%E3%83%90%E3%83%83%E3%82%B0-%E3%82%AB%E3%83%BC%E3%82%AD/]トリーバーチ トート[/url]
[url=http://www.lyricsandmeaning.com/?ptype=preview&alook=1&qid=51304]marc by marc jacobs バッグ[/url]
[url=http://www.bloglog.com/blog/sylviemarold74]オークリー偏光サングラス[/url]

激安 トリーバーチ
miumiu バッグ
マークバイマークジェイコブス マザーズバッグ
自転車サングラス
tory burch バッグ

eshine

Anonymous said...

Lucrative Advertising Jobs

[url=http://blogcity.jp/page.asp?idx=10030844&post_idx_sel=345139]ポールスミス ハンドショルダーバッグ[/url]
[url=http://nga.phpfoxcustomization.com/blog/view/id_135989/title_TORYBURCH-Robison-zip-continental-Wallet/]トリーバーチ 財布[/url]
[url=http://magenbecerril.over-blog.com/]クロムハーツ イヤリング[/url]
[url=http://magenbecer.exblog.jp/]クロムハーツ イヤリング[/url]
[url=http://cinecloudfilms.com/index.php?do=/blog/252362/2013%E5%B9%B4%E6%96%B0%E5%9E%8Bmiumiu%E7%94%B7%E5%A5%B3%E3%82%AB%E3%83%83%E3%83%97%E3%83%AB%E3%80%80%E7%9C%9F%E7%9A%AE%E9%95%B7%E8%B2%A1%E5%B8%83/]miumiu 財布[/url]

マークバイマークジェイコブスバッグ 激安
ポールスミス 鞄
tory burch バッグ
クロムハーツ サングラス
トリーバーチ トート

chenwen

BUNDA a.k.a KN said...

salam ukhuwah dari bunda...

::Aja:: said...

Assalamualaikum bonda..:D