Hari tension sedunia...

Salam semua...

hari ni adalah sesi luahan perasaan...sila jangan baca sampai ke bawah kalau xnak dengar saya membebel..

saya sangat sedih hari ni...dari malam tadi sbnrnye..keciwa dgn diri sendiri yg xpandai jaga makan..yang gemok dan bulat macam teletubbies..yang makan mcam org xmakan satu minggu..yang malas nak buat keje semua...saya sangat merajuk..uhuk3

bukan mintak apa..minta teman pegi HTAR teman saya dengar ceramah diet yg konon2 wajib saya kena pegi..doc asyik tanye bila nak pegi ni aja? make sure pergi yek..dan saya angguk2 macam burung belatuk sbb terpaksa dan terfikir mcm mana nak pergi tempat tu.eii takutnya...dan ajak suami suh amik 1/2 day jugak sebab ceramah tu xsampai tengah hari pon..TAPIIIIIII

Dia tak mau!!!!wuuuuu..sakit ati aja ni...dah tahu xmahu teman aja pegi wat medical cek up la...hospital la..jgn la buat aja mengandung..ingat bile perempuan mengandung..sume t/jawab utk jaga baby tu perempuan aje ke? suami kena la tlg dan sokong isteri dari baby belom lahir sampai la nak besarkan dia..hari ni nak merajuk betul2 dgn MA..xmau wassap dia..xmau cek FB dia..xmau call dia..xmau masak hari ni.xmau2....biar aja mogok

Dah kira bagus la aja pegi klinik wat cek up sendiri2 je..sbb xkan nak suro husben asyik teman kite kan...bukan lama pon.ni nak pegi tempat yg aja xbiasa pegi.teman je la...eeeeee..geram2


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang doakan kesejahteraan aja..: