Lilypie Pregnancy tickers
Daisypath Anniversary tickers

nak undur balik pon ta bolehh

Salam semua..
Apa khabar dong?hari ni aja tak bekerja..sebab kena buat blood sugar profile..seharian aja ni kat klinik..naik kematu punggung ai ni.huhu
.lps ni kene follow up every 2 weeks.kalo smpai 3x buat bcaan maintain normal..dh xpayah amik h.mnyesal xjaga mkn hari tu.huk3

pagi tadi pagi2 aja dah ke klinik desa.sbb reading start jam 8pg.jd lps je cucuk darah, aja bergegas ke klinik keshatan utk scan baby...1st time scan baby.Ya Allah..tak dapat nak gambarkan perasaan aja masa tu.huhuhu..hepi sgt tgk baby elok ihat sempurna.nnt aja share gmbar scan kalo boleh yek!

Lps tu pg k.desa balik cucuk lg..dh hbes aja g cimb lak g masukkan duet ASB MA..Byk kot...huhu.nape la MA xbagi half kat aja..ngeh3

NOw..lps cek reading jam 2pm...aja cek utk cek bulanan.n until now ade lg kat klinik..gilerrrr.huhuhu
..serius..penat sgt..hrp2 MA xsuh ai masak..xmo msk nasi.on diet.wuuu..eipp.mummy kebe makan la..baby lapar.

td dah buat bacaan terakhir dannnnnn..hasilnya ttp mndukacitakan.sbb aja kene datang klinik lg next monday.walaweiiii...ingat sy kje dgn bapak saya ke..amik cuti byk2 hari.huhuhu..help me please..rasa nak trjn lombong je.tkut drpada bos redha pkerja die cuti terus die letk prestasi aja as weak..sbb asyik cuti n mc..napela..napela...

Ok..Sekian laporan aja di hari isnin yg tak permai...

*update: bacaan malam aja adalah fail..sesungguhnya saya rasa genetik diabetes dari mak saya memang kuat untuk saya...sedih sangat2 sampai xlalu makan kononnya + merajuk dgn MA tapi kol 9 malam trun balk sbb lapar.huhu...boleh darah tinggi ai macam ni pikirkan bape kali nak cucuk darah...saya akan edit lagi makanan yg boleh dan tak boleh dimakan oleh saya yg GDM ini..sedihnyaaaaaaaaa....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang doakan kesejahteraan aja..: