Siapakah mahram anda?

Salam semua...sekadar renungan diri sndiri & siap yang membaca..

siapakah mahram anda???

Jelas tak jadual ni??? senang je kan nak tengok? amik dari FB tadi...terfikir le sebab selama ni macam mana la aurat aja..iskhhh...*baru nak insaf sikit2...blah...mana boleh sikit2.huhuhu*

Sebab aja dah bersuami..maka aja cuba utk mempraktiskan apa yang aja tau dan yg aja belajar...FYI..aja ni dari aja sek rendah..eh..bukan dari aja belom lahir aja dah ada abang ipar.hehe..so setakat ni sampailah dah umor 20++ ni..aja ada 3 orang abg ipar + 1 kakak ipar..suami sorang je la..bakal dapat abg ipar lagi ujung tahun ni n adik ipar lelaki...so kire sendiri la berapa adik beradik aja.hahahha

InsyaAllah..dengan kehadiran cahayamata yg bakal ikut edd die 24 July...aja nak ubah la sikit2..dah start dari sekarang...kalo dulu selamba bertuala mandi n t-shirt saja..skang x...make sure lgkap suar+baju or kain+baju if keluar dari toilet...berkemban or bertuala? xmungkinnnn.hahaha

dengan keluarga baru even sumtime FIL aja tanya aja ni alim sgt ke? ayah xpenah nampak aja buka tudung?

 terasa gak la tapi aja cube nak praktikkan bertudung n tak bersalam dengan abang2 suami ajadengan pakcik2 suami aja..tapi kadang2 mereka yg hulur tangan..camne yek..huu...aja ade 2 abg ipar belah suami aja..setakat ni banyaknye berjaya la..yang tak berjaya tu pernahla jugak.hahha..susah tau x..diorang suke g mana2 1 umah..yg tak selesanya aja..husben suh pakai tudung..kadang2 die perli je cantek leher...pastu aja perli balik..saya mntak bilik sndiri awak xmau..saya xmau ikut bile ramai sgt bukan mahram awak bising..bile kadang2 saya terbuka tudung awak maafkan la ye...saya pon tau panas jugak...huhu..*jahatnya jawapan aja..

jgn follow yek..ni jawapan yg salah.sepatutnye kena bertudung juga..so lepas kene tegur tu dah xde buka2 dah..kalo g umah in law.. ade adik ipar laki n abg ipar..mmg aja xbuka tudung.kalo just FIL n MIL..aja buka la..sebab wudhu xbatal pon.ngeee..jom sama2 belajar lagi yekkk~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang doakan kesejahteraan aja..: