luluh hatiku


Salam semua

ada baca paper hari ni? sampai hati anak makcik ni tinggalkan ibunya yg uzur dan lumpuh kat KL. Sendirian! before ni ibu ni duduk di Johor sendirian, sekarang ditinggalkan anak di dalam hotel.

tak ada perikemanusiaan betul.Kau rasa ko masuk syurga ke dengan tinggalkan dan abaikan ibu kau  *EMO*

Sayangi la ibu selagi dia masih ada. I miss my mother so much..lagi2 bila dah nak kawen ni..rasa macam ntah..i miss her..i miss her...:(


kredit pic   to Harian Metro

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 orang doakan kesejahteraan aja..:

SOULMATE is said...

kejam kan..xsyg mama die kot :(

::Aja:: said...

kan? nanges aja tgk video die..if kite buka HM online kite ley tgk video die..cian..jumpe pon makcik tu terbaring kat lntai, jatuh kot