Adakah anda merasakan kereta ini menawan?


Adakah anda merasakan kereta ini menawan? cantek? tertarik tak..memang debommmm..:D


dari luar begini le bentuknya..teruja tak?

Audio system..

dalam..wow.....eh..Malaysia punye of cos driver sebelah kanan.hehe


MA suka gila dengan model ni..Aja pun dah tak larat nak layan..hari-hari dia pengaruh aja suruh jual Gaga Aja & beli Cruze (sharing le konon2). Mahal kot..tak mampu aku nak menanggung loannye..tapi sebenarnya dalam hati berkenan jugak dengan Cruze ni..saja je wat bodoh bila MA berceloteh pasal kete idaman dia ni..dia tak nak jual kereta dia sebab dah tak ada hutang pastu suruh aja jual kereta saga aja sebab kete tu dah eksiden.sama je bayar bulan-bulan sebab dia nak bayar sekali la..means kalo harga rm800 sebulan (50+50)...

aippp..husben ni mmg menggeramkan..dia yang berangan kete cantek (memang cantek pon), suruh kite jual saga kita plak..uhuk....Sila jual Wira tu ye sayang kalo nak beli sangat Cruze ni.. ma tak de kaitan..ma nak jadi penumpang jek.kekekeke

tau tak sape yang bawak Cruze ni ke Malaysia? Ni keje kumpulan NAZA rupannya.hehehe.dey al yang buat MA tak tido malam fikir bila la bini aku nak jual saga dia ganti ngan Cruze..xde pon nak mimpi tukar Wira die dgn Cruze.iskh..:(


MA Yang tengah berangankan Chevloret Cruze dia..'p


CEO Kumpulan Syarikat Naza, Datuk SM Faisal SM Nasimuddin bawa Cruze ke Malaysia dengan usahasama Pavilion Crest Sdn Bhd (PCSB) & General Motors Asia Tenggara itu 

Chevrolet Cruze 1.8L (Auto) berharga RM97,888 termasuk duti import, cukai jualan dan aksesori.

dengar tu...98K jek..mai- mai p kedai kete cakap i nak Cruze merah satu..ok.lelong2..:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang doakan kesejahteraan aja..: