Bila hati memberontak...


Dengarlah nukilan hati yang berserabut bagai ni.hahaha


Bila hati kata tak mahu, tapi terpaksa kata mahu..
Bila hati kata sedih..tapi tak ada yang mengerti
Bila hati kata' saya xpuas hati la'...siapa akan mendengar
Bila hati kata gembira..semua orang pun ceria
Bila hati sedih...semua kata sabar la...
Bila hati marah..ehhh..jangan marah2..tu api dari syaitan jer..
Bila hati sejuk...bagus..ini la ciri wanita solehah..xmarah2..kan2?
Bila hati kata sayang...wahhhh..lovely!
Bila hati kata benci..ehh..jangan..nanti lama2 sayang
Bila hati kata dendam...xbagus2..berdosa sayang..
Bila hati memujuk...beruntungla kamu kerana berjaya lawan hasutan setan..

emmm..apa yang hati korang berkata...apa yang hati korang berdetik di kala ini...lu pikir la sendiri!!!

Mari sama-sama meriahkan online shopping anda dengan meninjau2 promo ini..




psssss: comel kan alien di atas...serabut je buang je kepala tu.hehehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang doakan kesejahteraan aja..: