Burger MCD Free

Salam semua...

Semalam sape ambik Burger McD free yang diorang bagi tu? sape? sape?


aja tak amik.hehe..macam kebulur la sangat nak beratur kat MCD tu semata2 nak ambik burger freee..xkuasa nyah! Baik aku makan sarapan kat rumah yang dah tentu burger benjo aku tu lebih berkhasiat daripada yang dihidangkan kat McD..Kan MA?HEHE

Plus...elok2 je promosi diorang seluruh Malaysia ni lepas Israel bedil Palestin..WT****

Walaupun aku suka makan McD lagi2 Spicy Chicken McDeluxe, perlu kah korang nak ambil burger free yang meraikan kemenangan Israel tu? Baik korang bayar kalau nak makan.. tak ada la rasa terhina sangat sebab meraikan saudara SeIslam kita yang sedang menderita kat sana.huhuhu

Allah....dunia akhir zaman. Israel, aku doakan satu hari negara kamu itu akan ditenggelamkan ditelan oleh tanah sebagaimana tenggelamnya kaum Nabi Lut satu masa dahulu...Bongkak la sekarang..berbangga la sekarang tapi di Akhirat nanti..kaum ni la yang masuk Neraka dahulu.AMINNN...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang doakan kesejahteraan aja..: