SAKIT..:-(

Salam semua...

dah makan dah? perut aja mencucuk ni...xtahu la kenapa..nak cakap nak berry xda pulak aja rasa macam tu..nak kata lapar sebab xmakan tengah hari lgi..emmm..breakfast tadi mihun goreng & horlick and tadi curi 3 suap aiskrim Mcd ofismate..Tapi sakit ni bukan hari ni saje..dah 2-3 hari ni sakit kat tempat yang sama..plus tadi konon2 berlari2 comel..tu yg terus adoiiiii..senak weiiiii

tanda2 apa kah itu? adakah saya emmmmm? anda pastikah sedangkan cd kamu bukannya tetap pon..dan kalo ikutkan average, next week baru due.so lambat lagi..tapi sakit ler...huk2

kadang2 terasa mungkin aja terlalu berharap tu yang jadi macam ni..kalau tak berharap sangat mesti okey je.hehe..doakan aja sihat dan cepat2 dapat baby ye korang....nak baby gak..tp nak jalan2 gak..mak aihhh..mampu ke aja oiiii...InsyaAllah..tolong doakan kali ni 'lekat' eh!

mood Friday is the last day..cepatla jam 5ptg...nak cuti 4 hari ni..rabu baru masuk kerja balik sehari & cuti balik & keje balik on Friday..pat2..:D


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 orang doakan kesejahteraan aja..:

akudidi said...

huhu..aja sama la kite
always mengharap.bile sakit perut
mule r pk ade ke ape ke.haha
berserah jela.

::Aja:: said...

kan? now dah beralih sakit tu kat atas plak..xleh sntuh lgsung sure menjerit...sakit..uhuk3..xmo wat test sebb cd xabes lagi..even xteratur aja selalu follow average cd..so kang keciwa lg, better jgn buat pape dulu..